Kedysi bolo pre business eventy zásadné získavanie informácií a príprava obchodu ako takého.
Dnes už nikto nemôže pochybovať o tom, aký kľúčový je networking pre biznis. Klienti, sponzori aj návštevníci bežne využívajú virtuálne eventy na prirodzený networking. Ukážeme si 10 dobrých dôvodov, prečo vášmu biznisu pomôže aplikácia na eventy, ktorá umožňuje matchmaking.
O čom je LAIA?
Organizátorom sa odporúča, aby na svojich eventoch dávali networkingu vysokú prioritu. K mnohým kontaktom môže dochádzať náhodou. Stretnete niekoho, koho poznáte z videnia, začnete sa rozprávať, napríklad, pri káve.
Platforma založená na matchmakingu ale posúva networking na eventoch na úplne inú úroveň. Nespolieha sa na náhodu, že sa stretnú tí správni ľudia.
Koncept matchmaking platformy LAIA spočíva v softvéri, ktorý iniciuje kontakt medzi vhodnými partnermi. Umožňuje vyhľadávať perspektívne kontakty na základe informácií zadaných pri registrácii.
LAIA toho však dokáže oveľa viac. Je vhodná na nadviazanie kontaktov pred eventom, počas neho i po ňom.
Tu je 10 dôvodov, prečo má zmysel riadiť networking prostredníctvom LAIA.
Pre návštevníkov
1. Vďaka platforme LAIA môžu návštevníci naplánovať svoju účasť a dohodnúť si schôdzky už pred začiatkom eventu.
Prichádzajú tak perfektne pripravení a nenechávajú networking na náhodu.
2. Návštevníci nájdu na LAIA kontakty, ktoré ich zaujímajú, a nestrácajú tak čas.
Vďaka platforme je ľahké si schôdzky vyžiadať, potvrdiť ich, ale aj odmietnuť, pokiaľ nezapadajú do ich plánov.
3. Time management je zjednodušený, pretože na platforme LAIA majú návštevníci neustále prehľad o programe eventu.
Návštevníci sú vždy plne informovaní o všetkých termínoch a programe – to im umožní byť v správnom čase na správnom mieste. Kedykoľvek si tiež vyhľadajú informácie o spíkroch v ich bios.
4. Návštevníci môžu reagovať na svoje schôdzky bezprostredne na LAIA.
Čo bolo dohodnuté s usporiadateľom A? Akú novinku navrhol usporiadateľ B? O kom sa chcem dozvedieť viac? LAIA umožňuje zhromažďovať informácie a štruktúrovať váš event.
Pre vystavovateľov
5. Stretnutia sa stanú merateľnými a úspech transparentný vďaka LAIA.
Úspech účasti na obchodnom evente závisí od počtu potenciálnych zákazníkov získaných na evente. LAIA poskytuje vystavovateľom informácie o počte naviazaných kontaktov a kvalite týchto kontaktov.
6. Vystavovatelia už vopred vedia, koho môžu na akcii očakávať.
Dokážu sa tak lepšie pripraviť a cielene inštruovať predajcov.
Pre usporiadateľov
7. Všetky základné procesy prebiehajú na jedinej platforme: od microsite eventu, cez marketing, až po prepojenie účastníkov.
Nepotrebujete viac ako jednu platformu, na ktorej sú všetky procesy riadené pomocou jedného softvérového programu.
8. Objavujú sa úplne nové možnosti speňaženia.
Obchodné modely ako celok môžu byť založené na počte schôdzok na vašom evente.
9. Cielené oslovovanie aktívnych i neaktívnych účastníkov pred eventom aj počas neho.
Namiesto hromadného rozosielania správ ponúka LAIA príležitosti zacieliť na vystavovateľov a návštevníkov podľa oblastí ich záujmu a úrovne aktivity.
10. Budovanie komunity nad rámec eventu.
Snom každého organizátora eventov je ponúknuť platformu, prostredníctvom ktorej sa účastníci môžu spojiť a upevniť svoju interakciu aj niekoľko dní po konaní eventu. Organizátori môžu urobiť obrovský krok k tomu, aby sa tento sen stal skutočnosťou, a to vďaka LAIA.
Tvár eventového businessu sa neustále premieňa aj vďaka technológiám, ktoré dnes bežne využívame.
Platformy podporujúce matchmaking nám poskytujú výhodnú východiskovú pozíciu nielen pre business, ale aj pre nadviazanie tých správnych kontaktov medzi organizátormi eventu, návštevníkmi, vystavovateľmi a sponzormi.